Zarządzanie zadaniami w organizacji e-commerce
Zadania w CRM e-commerce wspomagające procesy sprzedażowe.
Automatyczne generowanie zadań po integracji modułu Allegro
Moduł CRM umożliwia ułożenie procesów w Twoim biznesie e-commerce w taki sposób aby monitorować aktualny status zamówień, wiadomości, raportów sprzedażowych i innych zadań, które napotykasz podczas codziennej pracy.
Zadania w systemie CRM - Spis treści
Tworzenie, edycja zadań w systemie Smart4Store CRM
W celu utworzenia zadania należy przejść do zakładki zadania. Następnie wybrać przycisk Nowe zadanie. Zadanie może być publiczne, widoczne dla wszystkich lub prywatne widoczne tylko dla jego twórcy.
Zadanie posiada swoje statusy, które mogą być ustawiane przez dowolnego użytkownika. Dodatkowo zadania wyposażone są w system notatek, gdzie można w ramach postępu zadania zapisywać różne informacje. Istnieje możliwość wspominania o innych sprzedawcach dzięki czemu zainteresowani użytkownicy dostaną powiadomienie, że zostali oznaczeni w danym zadaniu. System audytu zapewnia transparentność wykonywanych działań przez wszystkich użytkowników systemu.
Zadania powiązane
Typ zadań powiązanych, czy zwanych również referencyjnych umożliwia łączenie zadań z modułami dostępnymi w systemie. Przykładowo, przechodząc do wiadomości od kupującego na platformie Allegro znajdziemy sekcję o nazwie "Powiązane zadania". Każdy rekord w naszym systemie może być połączony z wieloma zadaniami i w drugą stronę jedno zadanie może być powiązane z wieloma wiadomościami, dyskusjami, zamówieniami, ocenami klientów itp.
W celu dodania zadania dla wybranego rekordu wystarczy wybrać przycisk Dodaj zadanie oraz wypełnić wszystkie wymagane pola.
Od tej pory zadanie wyświetla się na liście danego rekordu oraz na stronie głównej w sekcji Zadania naszego modułu CRM. Po przejściu do utworzonego zadania w sekcji Powiązane z widzimy informację o tym, że jest ono połączone z wiadomością Allegro. Jeżeli chcemy to zadanie połączyć np. z inną wiadomością gdzie kupujący prosił o ofertę, nawet z innego źródła takiego jak OLX czy skrzynka e-mail, wystarczy wpisać id wiadomości w polu Dodaj powiązanie. Id wiadomości znajdziesz np. na pasku adresu (przykład wiadomości OLX).
Po zatwierdzeniu przyciskiem Ok powiązanie zostanie utworzone, a pod Twoim zadaniem będą podpięte już dwie, a nie jedna wiadomość.
Automatyczne tworzenie zadań w oparciu o zdarzenia Allegro
Nasza integracja z Allegro umożliwia ich automatyczne tworzenie w kilku ważnych momentach.
-
Rozpoczęcie dyskusji - automatyczne utworzenie zadania w momencie rozpoczęcia dyskusji. Dzięki temu Twoi pracownicy od razu widzą o problemie z zamwoieniem i mogą szybko zareagować.
-
Kiedy zostanie wystawiony negatywny komentarz - dzięki tej opcji nie umknie Tobie moment niezadowolenia klientów, a sprzedawcy od razu będą mogli zareagować i opisywać w notatkach jaki problem miał Twój klient i jak został on rozwiązany.
-
Kiedy zostanie wystawiony komentarz z oceną niższą niż X - dbaj o dobre statystki sprzedaży dzięki reakcji na niskie oceny.