Konfiguracja kont e-mail
Konfiguracja kont E-mail
Instrukcja dodawania kont e-mail w systemie Smart4Store dla Twojego sklepu e-commerce
W systemie Smar4Store możesz skonfigurować konto e-mail każdego dostawcy, który wspiera protokoły IMAP oraz SMTP. Niektórzy z nich jako domyślnej formy autoryzacji używają protokołu OAuth, który nie jest aktualnie zaimplementowany w naszym systemie. Do takich dostawców należy np. Gmail oraz Outlook. Poniżej znajdziesz informacje w jaki sposób dodać tego typu konta i korzystać w pełni z naszych usług.
Konfiguracja skrzynki pocztowej Twojego sklepu e-commerce
Gmail - konfiguracja poczty e-mail
Aby dodać konto Gmail do systemu Smart4Store na profilu Twojego konta Google , należy przejść do zakładki Bezpieczeństwo.
Następnie przejść do sekcji Weryfikacja dwuetapowa i włączyć weryfikację dwuetapową.
Po aktywacji weryfikacji dwuetapowej na górze w wyszukiwarce należy wpisać hasła do aplikacji.
Dodaj nową aplikację o nazwie Smart4Store
Zostanie wygenerowane hasło, które należy zapisać w bezpiecznym miejscu. Jest to hasło, które wykorzystasz do logowania w systemie Smart4Store.
Na dole strony w sekcji Weryfikacja dwuetapowa pojawi się lista haseł, które możesz usuwać lub generować nowe.
Więcej na ten temat znajdziesz na oficjalnej stronie Google. Jeżeli napotkasz problemy z konfiguracją skrzynki pocztowej, skontaktuj się z nami, nasz dział techniczny pomoże Ci w tym procesie.
Ostatnim krokiem jest przejście do zakładki Ustawienia/Email w naszym systemie. Dodanie nowego konta e-mail wybierając jako Provider usługę Gmail. Adres e-mail oraz login należy wypełnić Twoim adresem e-mail, a jako hasło podać to które zostało wygenerowane.
Microsoft Outlook / Office 365 - konfiguracja poczty e-mail
Na portalu outlook przejdź do zakładki Moje konto Microsoft
Następnie przejdź do sekcji Zabezpieczenia i wybierz przycisk Zarządzaj sposobem logowania
Na tej stronie znajdziesz sekcję Hasła aplikacji. Uwaga! Jeżeli sekcja nie jest dostępna należy włączyć weryfikację dwuetapową.
Wybierz utwórz nowe hasło aplikacji. Zapisz je w bezpiecznym miejscu.
Ostatnim krokiem jest przejście do zakładki Ustawienia/Email w naszym systemie. Dodanie nowego konta e-mail wybierając jako Provider usługę Outlook Office 365. Adres e-mail oraz login należy wypełnić Twoim adresem e-mail, a jako hasło podać to które zostało wygenerowane.
Więcej na ten temat znajdziesz na oficjalnej stronie Microsoft. Jeżeli napotkasz problemy z konfiguracją skrzynki pocztowej, skontaktuj się z nami, nasz dział techniczny pomoże Ci w tym procesie.