Centrum wiadomości

Centrum Wiadomości

Dyskuje Allegro, wiadomości OLX oraz E-mail z wielu kanałów w jednym miejscu

Dzisiejszy e-commerce najczęściej opiera się o wiele kanałów sprzedaży. Wychodząc na przeciw oczekiwaniom sprzedawców przygotowaliśmy narzędzia umożliwiające pobieranie wiadomości z wielu kanałów sprzedaży takich jak Twój własny sklep internetowy (skrzynki e-mail), dyksuje oraz wiadomości Allegro oraz OLX.

Nasze Centrum Wiadomości zostało zaprojektowane w taki sposób, aby Twoi pracownicy mieli dostęp do wszystkich niezbędnych narzedzi, które zapewniają im centralną komunikację z klientami na najwyższym poziomie. Jednocześnie wiemy jak istotna jest transparentność, wśród pracowników tak aby było jasne, który z nich odpowiada na wiadomość, oraz którą aktualnie sprawą się zajmuje. Na pewno znane są Ci problemy kiedy Twój sklep posiada jedną skrzynkę e-mail, a wszyscy Twoi pracownicy mają do niej dostęp. Twoja organizacja musi wtedy planować procesy w jaki sposób obsługiwać klientów, nie powtarzając swoich zadań pomiędzy pracownikami. Dlatego Smart4Store to miejsce gdzie zaplanowaliśmy to za Ciebie. Nasz system umożliwia skonfigurowanie Twojej własnej organizacji w taki sposób, że każdy z pracowników ma osobny dostęp do systemu z własnym loginem (więcej na ten temat możesz przeczytać w sekcji poświęconej konfiguracji organizacji). Cała historia interakcji z klientem jest widoczna w naszej systemie, a same wiadomości posiadają statusy, tak aby łatwo dotrzeć do informacji, która z nich aktualnie wymaga reakcji, a która została już zaopiekowana.

Przegląd głównego ekranu Centrum Wiadomości

Powyższy film przedstawia w jaki sposób możesz obsługiwać Centrum Wiadomości. Na dzień dzisiejszy zapewniamy integrację z najpopularniejszymi platformami marketplace w Polsce - Allegro, OLX, oraz integrację z Twoim własnym sklepem internetowym za pomocą adresu e-mail. Dzięki temu w jednym miejscu Twoi pracownicy widzą wiadomości z wielu kanałów sprzedażowych w jednym miejscu. Posiadamy kilka typów abonamentów, które przygotowaliśmy w taki sposób aby w zależności od Twoich potrzeb, umożliwić optymalizację kosztów.

Filtry wiadomości

  1. Filtry wspólne

    Tylko nieprzeczytane - opcja umożliwa pokazanie tylko wiadomości, które nie zostały jeszcze przeczytane. Jeżeli zostały one przeczytane przed importem, zostaną pobrane do systemu jako przeczytane. Jeżeli zostaną przeczytane po imporcie poza systemem Smart4Store, np. w Twojej prywatnej skrzynce odbiorczej, wiadomość w systemie nadal będzie widnieć jako nieprzeczytana.

    Konto - pokazuje wiadomości tylko dla wybranego konta.

    Nadawca - login lub adres e-mail.

    Przypisane do - użytkownik systemu do którego przypisana jest dana wiadomość.

    Status - status wiadomości: nowy, przypisany, zakończony lub wznowiony.

  2. Allegro

    Źrodło danych - wiadomości lub dyskusje.

  3. Email

    Temat wiadomości - temat wiadomości e-mail.

Statusy wiadomości

  1. Nowy

    Jest to status, który zostaje przypisany dla każdej nowej wiadomości.

  2. Przypisany

    Wiadomość zostaje przypisana do użytkownika w momencie kiedy na nią udzieli odpowiedzi. Informacja ta zostaje zapisana w historii wiadomości. Dzięki temu widać, kto kiedy odpowiedział w danym wątku i kto aktualnie jest odpowiedzialny za daną konwersację.

  3. Zakończony

    Każdy użytkownik może oznaczyć dany wątek jako zakończony. W przypadku dyskusji allegro, wiadomość sama zostanie zakończona jeżeli dyskusja dostanie taki status w systemie allegro.

  4. Wznowiony

    W momencie kiedy użytkownik wypowie się w wiadomości, która wcześniej miała status zakończony, automatycznie przejdzie w status wznowiony.

Audyt wiadomości

Każda wiadomość, która trafi do systemu jest odpowiednio monitorowana. Dzięki temu w sposób transparentny widać kto i kiedy odpisał, lub zmienił status w danym wątku. System rozpoznaje trzy zdarzenia: Wysyłka wiadomości, Zmiana statusu oraz Przypisanie do użytkownika. Od teraz będziesz wiedzieć, który z Twoich pracowników obsługuje danego klienta, nawet kiedy cały Twój zespół korzysta z jednego konta e-mail.

Tworzenie zadań z poziomu wiadomości

W celu ułatwienia monitorowania progresu danych czynności przygotowaliśmy moduł zadań. Umożliwia on tworzenie potocznie zwanych tasków, przez Twoich pracowników. Posiadają one również swoje statusy i mogą być tworzone również w sposób zautomatyzowany. Więcej nad ten temat przeczyasz w sekcji Zadania / taski. Poniżej wideo prezentujące tworzenie zadań z poziomu dyskusji Allegro.