Zarządzanie organizacją
Zarządzanie organizacją
Organizacja e-commerce, dostęp do systemu dla wielu pracowników w jednym abonamencie.
Przy skalowaniu każdego biznesu jednym z elementów jest zwiększanie ilości pracowników. Większość systemów wymaga zakupu osobnej licencji dla każdego użytkownika i nie dają opcji połączenia użytkowników w jedną organizację. System Smart4Store zapewnia wsparcie dla wielu sprzedawców w Twojej firmie w cenie jednej subskrypcji.
W każdym sklepie gdzie pracuje więcej niż jeden sprzedawca występuje problem obsługi klientów, których wiadomości trafiają do jednej skrzynki odbiorczej, jednej skrzynki Allegro czy też OLX, a dostęp do tej skrzynki ma wielu Twoich pracowników. Nigdy nie wiesz, który pracownik, na którą widomość odpowiedział. Kto obsługuje danego klienta. Dzięki naszemu rozwiązaniu masz wgląd w pełną historię obsługi wiadomości. Wiesz kto i kiedy brał udział w konwersacji. Jest to bardzo istotne w momencie kiedy wystąpi jakiś problem, ponieważ wiesz która z osób w Twojej organizacji posiada wszystkie informacje na ten temat. Wszystko dzięki temu, że każda operacja zapisywana jest w naszym systemie.
Spis treści - Twoja organizacja w systemie Smart4Store
Użytkownicy organizacji w systemie Smart4Store
W zależności od wybranego abonamentu do organizacji możesz dodać określoną liczbę użytkowników. Twoje główne konto ma przypisaną rolę administratora i w całym systemie będziesz identyfikowany jako admin
Twoim loginem do systemu będzie adres e-mail podany podczas zakładania konta Smart4Store. Pozostali użytkownicy, którzy zostaną dodani do systemu będą mieli przypisaną rolę użytkownika. Jako użytkownicy nie mają dostępu do panelu organizacji i nie mogą tworzyć nowych kont. Nie mają również dostępu do panelu, w którym podaje się dane dla faktury VAT. Mogą jednak w pełni obsługiwać system, odbierać i czytać wiadomości, konfigurować autorespondery, czy dodawać nowe integracje Allegro, OLX oraz skrzynki e-mail. Jednym słowem posiadają dostęp do wszystkich elementów systemu, które wspomagają proces obsługi klienta, oraz proces sprzedaży e-commerce.
Aby utworzyć konto wystarczy wpisać dane kolejnego użytkownika.
Po zapisaniu zmian użytkownik dostanie maila z danymi do logowania (loginem i hasłem). Po zalogowaniu użykownik powinien zmienić hasło w zakładce zmiana hasła.
Od tej pory sprzedawca może korzystać z własnego konta.
Tak jak zostało wspomniane powyżej, nowe konto posiada uprawnienia użytkownika więc na przykład nie ma dostępu do sekcji płatności.
Notatki, zadania przypisane do użytkownika systemu
Zadania i notatki mogą być tworzone przez wszystkich użytkowników. bądź też przez automatyzacje dostępne w naszym systemie, np. w momencie utworzenia dyskusji Allegro. Więcej na ten temat znajdziesz na stronie dotyczącej Zadań w naszej bazie wiedzy. Poniższy przykład pokazuje w jaki sposób admin utworzył zadanie dla użytkownika karol_nowak.
Użykownik karol_nowak otrzymuje powiadomienie o utworzonym zadaniu.
Użytkownik, który pracuje aktualnie nad zadaniem może zmienić status zadania. Jednocześnie może komunikować się w sprawie tego zadania za pomocą notatek. Załóżmy, że karol_nowak chce powiadomić admina o problemie z wykonaniem zadania.
Dzięki funkcji Wspomnij w notatce użytkownik, którego dotyczy notatka dostanie powiadomienie o pytaniu skierowanym do niego. Możesz wspomnieć o więcej niż jednym użytkowniku.
Jak widzisz dla zadań prowadzimy pełen audyt. Dzięki temu jest jasne, kto i kiedy zajmował się danym procesem w twojej organizacji. Dodatkowo użytkownik admin dostał powiadomienie o notatce, którą teraz może przeczytać.
Użytkownik przypisany do wiadomości
Każda wiadomość OLX, e-mail czy też dysuksja Allegro jest audytowana przez nas system. Dzięki temu zapewniamy pełną historię operacji dla wątków w centrum wiadomości. W momencie kiedy użytkownik odpowie na wiadomość, automatycznie zostaje ona przypisana do niego. Dzięki temu możesz filtrować wiadomości/dyskusje po nazwie użytkownika, który jest w danym momencie za nią odpowiedzialny.