Szablony autorespondera wiadomości
Zbiór szablonów dla autorespondera wiadomości
System szablonów oparty o język Liquid do automatyzacji wiadomości OLX, Allegro oraz autorespondera skrzynek e-mail
System Smart4Store w celu automatyzacji wiadomości wykorzystuje język Liquid. Jest to otwarty darmowy język stworzony przez Shopify. Umożliwia tworzenie zaawansowanych instrukcji szablonów. Więcej na temat funkcjonalności tego języka znajdziesz na stronie https://shopify.github.io/liquid/. Poniżej znajdziesz przykłady szablonów, które możesz wykorzystać w swoim sklepie internetowym jako wiadomości wysyłane do Twoich klientów podczas integracji ze skrzynkami e-mail, OLX oraz Allegro.
Spis treści
Podziękowanie za zakup klientowi Allegro, z linkiem do śledzenia zamówienia
Poniższy przykład przedstawia w jaki sposób możoesz przygotować szablon, w którym po zakupie produktu na Allegro, klient otrzymuje wiadomość z podziękowaniem oraz linkiem do śledzenia zamówienia.
Dziękujemy za zakup {{ProductNames}}.
Twoje zamówienie o numerze {{OrderId}} zostanie przekazane do realizacji.
Pozdrawiamy,
Zespół {{Account}}
Śledź status zamówienia tutaj: {{OrderTrackingLink}}
W powyższym szablonie zostały wykorzystane poszczególne zmienne systemu Smart4Store:
- ProductNames - wyświetla nazwę produktów zakupionych przez klienta.
- OrderId - reprezentuje numer zamówienia Allegro.
- Account - przedstawia nazwę Twojego konta Allegro.
- OrderTrackingLink - jest to link do publicznego śledzenia stanu zamówienia przez kupującego.
Przykładowa wiadomość z wykorzystaniem szablonu:
Prośba o ocenę Allegro po zakupie
Poniższy szablon przedstawia w jaki sposób, możesz przygotować wiadomość z prośbą o ocenę, która będzie wysyłana kilka dni po dokonaniu zamówienia. Więcej na temat tej funkcjonalności znajdziesz tutaj.
{{Customer}}!
Dziękujemy, że wybrałeś nasze produkty {{ProductNames}}
Mamy nadzieję, że jesteś zadowolony z zakupu i naszej obsługi. Będziemy bardzo wdzięczni za pozytywną ocenę
sprzedaży.
Link do wystawiania oceny: {{RatingLink}}
Pozdrawiamy Serdecznie i zapraszamy ponownie,
{{Account}}
W powyższym szablonie zostały wykorzystane poszczególne zmienne systemu Smart4Store:
- ProductNames - wyświetla nazwę produktów zakupionych przez klienta.
- Customer - login kupującego.
- Account - przedstawia nazwę Twojego konta Allegro.
- RatingLink - jest to link do wystawienia oceny w systemie Allegro.
Przykładowa wiadomość z wykorzystaniem szablonu:
Różne wiadomości do klienta w dni robocze i dni wolne od pracy
Przykład szablonu, w którym sklep jest czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00 - 16-00 oraz w soboty od godziny 09:00 do 13:00.
{% assign otwarte = "Dziękujemy za wiadomość odpowiemy najszybciej jak to możliwe"%}
{% assign zamknięte = "Nasz sklep jest czynny od pon do pt w godzinach 08:00 - 16:00 oraz w soboty w godzinach
09:00 - 13:00. Odpowiemy na Twoją wiadomość w kolejnym dniu roboczym"%}
Witaj {{Account}}
{% if dtNow.Day == 'Sunday' %}
{{zamknięte}}
{% else if dtNow.Day == 'Saturday' %}
{% if dtNow.Time >= 0900 and dtNow.Time <= 1300 %}
{{otwarte}}
{% else %}
{{zamknięte}}
{% endif %}
{% else if dtNow.Time >= 0800 and dtNow.Time <= 1600%}
{{otwarte}}
{% else %}
{{zamknięte}}
{% endif %}
Pozdrawiamy,
Zespół {{Account}}
Wiadomość w momencie zamknięcia sklepu
Wiadomość w momencie otwarcia sklepu
Wykorzystanie nazw produktów w dyskusji allegro
Szanowna Pani/Szanowny Panie {{Customer}},
Na początku dziękujemy za zakupy w naszym sklepie {{Account}}
{% if ProductCount > 1 %}
za zakup produktów {{ProductNames}}
{% else %}
za zakup produktu {{ProductNames}}
{% endif %}
Rozumiemy, że wystąpił problem, który już staramy się rozwiązać.
Z wyrażami szacunku
{{Account}}