Kontakty - Smart4Store

Zarządzanie kontaktami w systemie CRM E-Commerce

Kontakty w CRM e-commerce importowane z zamówień Allegro oraz plików CSV

Moduł kontaktów umożliwia przechowywanie danych o klientach w naszym systemie. Dzięki temu w jednym miejscu możesz przeglądać dane o osobach stworzonych bezpośrednio w Smart4Store, zaimportowanych z plików CSV oraz utworzonych automatycznie w momencie integracji z systemem Allegro. Kontakty są również indeksowane w naszym narzędziu SmartSearch, dzięki czemu przykładowo w momencie odebrania telefonu od klienta, wpisując sam numer telefonu jesteś w stanie powiązać go z danym zamówieniem.

Kontakty zintegrowane z Allegro

W momencie kiedy kupujący żłoży zamówienie w Twoim sklepie Allegro, napisze wiadomość lub zgłosi dyskusję, nasz system automatycznie zapisze te informacje w naszym systemie. Poniżej przykład zamówienia Allegro.

Następnie zostanie utworzony kontakt.

Kontakt zawiera informacje na temat użytkownika Allegro oraz powiązania z zamówieniem, wiadomością lub dyskusją. Nasz system jako jeden z niewielu CRM e-commerce na rynku, który oferuje taką integrację. W każdym momencie kiedy ten sam użytkownik zrobi zakupy w Twoim sklepie będziesz widzieć z jakimi zamówieniami jest on powiązany. Dzięki temu możesz przygotować dla niego np. atrakcyjny system rabatów.

Każdy z kontaktów może zostać znaleziony za pomocą naszego SmartSearch.

Import kontaktów z Gmail

Smart4Store aktualnie wspiera import kontaktów z pliku CSV w formacie Gmail. Aby wykonać tą operację należy przejść do zakładki Kontakty w sekcji Ustawienia.

Po prawidłowym załadowaniu pliku możesz sprawdzić czy dane się zgadzają, a następnie zatwierdzić import. Kontakty zostaną zaimportowane i będą widoczne w module CRM zakładce Kontakty.

Jak sama nazwa systemu mówi, jesteśmy Smart 🙂 dlatego jeżeli dodasz nowy kontakt po stronie Gmail i będziesz chciał zaimportować całą listę ponownie, wykryjemy duplikaty i nie zaimportujemy tego kontaktu ponownie. W celu transparentności takiej operacji, system automatycznie dopisze komentarz do tego kontaktu, że wystąpiła próba importu. Zalecamy jednak operację importu wykonywać tylko raz i zarządzać kontaktami z poziomu naszego systemu.