Obsługa klienta
SmartSearch
Rozumiemy, jak ważne są dla Ciebie relacje z klientami. Często dział obsługi klienta odbiera setki telefonów dziennie, dotyczących zamówień, pytań i problemów.
Szybkie odnalezienie informacji w systemie jest kluczowe. Dlatego stworzyliśmy narzędzie AI, które natychmiast pomaga w dotarciu do potrzebnych danych.
Smart Search to zaawansowany system wyszukiwania, który indeksuje wszystkie dane w Twojej organizacji, takie jak
wiadomości, dyskusje i zamówienia Allegro, e-maile, OLX oraz kontakty
. Dzięki temu, wpisując numer zamówienia, numer telefonu lub dane kupującego, szybko odnajdziesz odpowiednie informacje.
Narzędzie jest dostępne z każdego miejsca w naszym systemie na górnym pasku, zapewniając natychmiastowy dostęp do interesujących Cię danych.
Więcej informacji znajdziesz w naszej bazie wiedzy
Zamówienia Allegro
Smart4Store oferuje zaawansowaną funkcjonalność zarządzania zamówieniami Allegro, z widokiem zorientowanym na klienta.
W jednym miejscu możesz przeglądać wszystkie dane dotyczące zamówienia, klienta i historii wiadomości. To narzędzie również obsługuje podpięcie wielu kont Allegro,
co umożliwia centralne zarządzanie wieloma źródłami sprzedaży.
Dzięki temu łatwo monitorujesz, analizujesz i reagujesz na potrzeby klientów, co zwiększa efektywność i zadowolenie z obsługi.
Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu.
Oceny sprzedaży Allegro
Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest opinia wystawiona przez Twoich klientów na finalną sprzedaż. W ramach podejścia zorientowanego na klienta,
nie można ignorować tego aspektu. Nasz system monitoruje oceny wystawiane przez klientów w serwisie Allegro dla Twojego sklepu. Gdy tylko pojawi się negatywna opinia,
nasz system automatycznie wygeneruje zadanie, dzięki czemu Twój pracownik będzie mógł szybko zareagować i podjąć próbę wyjaśnienia sytuacji z klientem.
To pozwala na szybsze rozwiązywanie problemów i zwiększenie zadowolenia z obsługi.
Więcej informacji znajdziesz na naszym blogu.