Obsługa klienta
SmartSearch
                            Rozumiemy, jak ważne są dla Ciebie relacje z klientami. Często dział obsługi klienta odbiera setki telefonów dziennie, dotyczących zamówień, pytań i problemów.
                            Szybkie odnalezienie informacji w systemie jest kluczowe. Dlatego stworzyliśmy narzędzie AI, które natychmiast pomaga w dotarciu do potrzebnych danych.
                            Smart Search to zaawansowany system wyszukiwania, który indeksuje wszystkie dane w Twojej organizacji, takie jak
                            
                                wiadomości, dyskusje i zamówienia Allegro, e-maile, OLX oraz kontakty
                            . Dzięki temu, wpisując numer zamówienia, numer telefonu lub dane kupującego, szybko odnajdziesz odpowiednie informacje.
                            Narzędzie jest dostępne z każdego miejsca w naszym systemie na górnym pasku, zapewniając natychmiastowy dostęp do interesujących Cię danych.
                            Więcej informacji znajdziesz w  naszej bazie wiedzy
                        
                    Zamówienia Allegro
                            Smart4Store oferuje zaawansowaną funkcjonalność zarządzania zamówieniami Allegro, z widokiem zorientowanym na klienta.
                            W jednym miejscu możesz przeglądać wszystkie dane dotyczące zamówienia, klienta i historii wiadomości. To narzędzie również obsługuje podpięcie wielu kont Allegro,
                            co umożliwia centralne zarządzanie wieloma źródłami sprzedaży.
                            Dzięki temu łatwo monitorujesz, analizujesz i reagujesz na potrzeby klientów, co zwiększa efektywność i zadowolenie z obsługi.
                            Więcej informacji znajdziesz  na naszym blogu.
                        
                    Oceny sprzedaży Allegro
                            Zdajemy sobie sprawę, jak ważna jest opinia wystawiona przez Twoich klientów na finalną sprzedaż. W ramach podejścia zorientowanego na klienta,
                            nie można ignorować tego aspektu. Nasz system monitoruje oceny wystawiane przez klientów w serwisie Allegro dla Twojego sklepu. Gdy tylko pojawi się negatywna opinia,
                            nasz system automatycznie wygeneruje zadanie, dzięki czemu Twój pracownik będzie mógł szybko zareagować i podjąć próbę wyjaśnienia sytuacji z klientem.
                            To pozwala na szybsze rozwiązywanie problemów i zwiększenie zadowolenia z obsługi.
                            Więcej informacji znajdziesz  na naszym blogu.