
Zaawansowane narzędzia wspomagające obsługę klienta w świecie E-commerce!
Klientocentryzm to podejście skierowane na zrozumienie i spełnianie potrzeb użytkowników. Kluczowe jest tworzenie doświadczeń sprzedażowych zorientowanych na klienta, które mogą przekształcić każdą transakcję w długotrwałą relację. W biznesie e-commerce, klientocentryzm ma zasadnicze znaczenie, szczególnie w obszarach takich jak prosty i intuicyjny proces zakupu, efektywna i szybka realizacja zamówień, czy też dostarczanie kompletnych informacji o produktach. Jakość komunikacji z klientami jest warunkiem sukcesu. Od reagowania na pytania i problemy klientów w ekspresowym tempie, po skuteczne wykorzystanie autoresponderów do utrzymania otwartej linii komunikacji.
Za pomocą naszych narzędzi możesz skupić się na rozwijaniu swojej strategii i zapewnić obsługę klienta na najwyższym poziomie. Zaczynając od obsługi wiadomości z wielu źródeł w jednym miejscu, poprzez generowanie zadań dla pracowników oraz wykorzystanie sztucznej inteligencji w codziennej pracy Twojej firmy.
Główne funkcje systemu Smart4Store
Centrum wiadomości Twojego sklepu oraz marketpleace
Nasze rozbudowane centrum wiadomości pozwala na integrację wielu adresów e-mail przypisanych do Twoich sklepów. Dzięki temu w jednym miejscu możesz obsługiwać klientów z wielu kanałów sprzedaży. Sam system pozwala na dodanie kont pracowników do serwisu Smart4Store w ramach jednej organizacji. Dzięki temu jedno konto e-mail może być obsługiwane przez wiele osób, jednocześnie zapewniając transparentność i i widoczność osoby, która aktualnie komunikuje się z klientem.
Oprócz własnych kanałów sprzedaży istotną rolę odgrywają marketpleace w Polsce. Sam rynek Allegro to ponad 50% całego handlu w polskim internecie, a rosnąca siła OLX w niektórych branżach nie pozwala sprzedawcą na niewykorzystanie tych trendów. Smart4Store umożliwia integrację z tymi dwoma najbardziej popularnymi marketpleacami w Polsce.
Czas odpowiedzi na zapytania klientów czy założone dyskusje ma również ogromny wpływ na ocenę naszej sprzedaży, dlatego moduł wiadomości zapewnia integrację z zaawansowanymi autoresponderami, które wykorzystują system szablonów oparty na Liquid Templates. Dzięki temu możesz przygotować różne odpowiedzi na zapytania w zależności od produktów, które one dotyczą, typu wiadomości, dnia tygodnia czy nawet godziny. Inne odpowiedzi w business hours czy poza nimi to dla naszego systemu żaden problem.
Jesteśmy otwarci na Wasze sugestie, uwagi dlatego jeżeli będziesz mieć problemy z konfiguracją autorespondera lub będzie Ci czegoś brakować odezwij się do nas! Na pewno spróbujemy wypracować odpowiednie rozwiązanie Twojego przypadku użycia.
Zadania ułatwiające organizację pracy
Obsługa klienta to bardzo zaawansowany proces, szczególnie kiedy zajmuje się tym więcej niż jedna osoba. Konfiguracja Twojej organizacji w naszym systemie umożliwia dodanie pracowników, którzy będą zajmować się tym procesem. Każdy z nim może dodawać zadania dotyczące danej czynności, które są dostępne w kontekście danego użytkownika lub globalnie.
Na powyższej grafice zostało przedstawione jak nasze zadania łączą się z wiadomościami OLX. Zadania mogą być powiązane również ze skrzynkami e-mail, dyskusjami Allegro, zamówieniami, ocenami użytkowników czy innymi elementami z systemu Smart4Store. Zadania posiadją swoje statusy, umożliwiają komunikację z zespołem w notatkach i usprawniają cały proces obsługi klienta oraz całej Twojej sprzedaży.
Ponad to istnieje możliwość automatyzacji zadań, tak aby system w zależności od zachowań klienta wygenerował odpowiedni task. Dzięki temu widzisz kto aktualnie zajmuje się daną sprawą.
Kontakty
W naszym module CRM możesz przechowywać dane o Twoich kontaktach. Na ten moment moduł kontaktów automatycznie integruje się z Twoimi kontami Allegro i jeżeli ktoś dokona u Ciebie zakupu jego informacje adresowe automatycznie zostaną zapisane w systemie. Dzięki temu w jednym miejscu posiadasz dane swoich klientów z kanału Allegro oraz rekordów utworzonych przez Ciebie.
Dodatkowo jeżeli do tej pory swoje kontakty przechowywałeś w usłudze Gmail, z łatwością możesz je przenieść do naszego systemu za pomocą importu danych.
Narzędzia Chat GPT
Sztuczna inteligencja to cyfrowa rewolucja, która ma miejsce na naszych oczach. Chcąć prowadzić firmę w dzisiejszych czasach wykorzystnie w odpowiedni sposób narzędzi OpenAI umożliwia zdobycie przewagi nad konkurentami nie tylko w zakresie obsługi klienta, ale także tworzenia zaawansowanych opisów produktów oraz treści marketingowych.
System Smart4Store oferuje gamę narzędzi stoworznych w oparciu o Chat GPT, które umożliwiają generowanie opisów produktów, generowanie postów w social mediach czy też tworzenie wiadomości i szablonów dzięki którym w łatwy sposób odpowiesz swoim klientów na różne pytania. Możesz również wykorzystać Chat GPT do uzyksania odpowiedzi na dowolne pytanie, które przyjdzie Ci do głowy oraz pomoc w budowaniu Twojej marki w wielu obszarach.
Poniżej mozesz zobaczyć nasze narzędzia w akcji na przykładzie generowania postów na platformę facebook.
Jak widzisz wykorzystanie tych skomplikowanych narzędzi za pomocą Smart4Store jest dziecinnie proste i nie wymaga specjalistycznej wiedzy. Z nami skupisz się na problemie biznesowym, który chcesz rozwiązać, a nie na długiej nauce odpowiednich narzędzi.
Zarządzanie organizacją, konta użytkowników
Wiemy jak istotna dla naszych klientów jest możliwość wykorzystywania wszystkich funkcji naszego systemu przez ich pracowników. Staramy się wyjść na przeciw tym wymaganiom i tylko u nas kupując jedną subskrypcję masz możwliość wykorzystania naszego systemu nawet przez 15 pracowników w wersji Premium (jeżeli potrzebujesz więcej skontaktuj się z nami w sprawie licencji Enterprise). Każdy z użytkowników w Twojej organizacji otrzymuje swój login oraz hasło. W celu zapewnienia transparentności widzisz, który z Twoich pracowników aktualnie obsługuje danego klienta oraz nad jakimi zadaniami pracuje. I to wszystkie w cenie jednego abonamentu.
Zamówienia Allegro
W naszym systemie sprawdzisz szczegóły zamówień dokonanych w serwisie Allegro. Jest to widok skoncentrowany na kliencie wspomagający rozwijanie strategii klientocentryzmu. Ma on za zadanie w jednym miejscu przedstawić wszystkie operacje wykonane na danym zamówieniu takie jak, powiązane zadania, statusy zamówienia, produkty, którego dotyczą, dane klienta czy też historię wiadomości.
Ocena sprzedaży Allegro
Wiemy jaki wpływ na sprzedaż ma ocena wystawiona przez Twoich klientów. Dlatego stawiając na klientocentryzm nie możesz zapomnieć o tej kwestii. Nasz system zbiera informacje na temat ocen w serwisie Allegro wystawionych przez kupujących w Twoim sklepie. Kiedy tylko pojawi się negatywna ocena nasz system wygeneruje dla Ciebie zadanie, a Twój pracownik będzie mógł szybko zareagować i postarać się wyjaśnić sprawę z klientem.