CRM dla e-commerce
Zarządzanie zadaniami
- Utwórz zadanie w systemie i zarządzaj jego statusami
- Przypisuj zadania do użytkowników w swojej organizacji
- Komunikuj się z pracownikami w zadaniach za pomocą notatek, śledź historię zmian
- Wykorzystuj prywatne zadania jako miejsce swoich notatek i przypomnień
Automatyczne tworzenie zadań - integracja z Allegro
- Rozpoczęcie dyskusji - automatyczne utworzenie zadania w momencie rozpoczęcia dyskusji
- Negatywny komentarz - dzięki tej opcji nie umknie Tobie moment niezadowolenia klientów
- Komentarz z oceną niższą niż X - dbaj o dobre statystki sprzedaży dzięki reakcji na niskie oceny
Tworzenie zadań powiązanych z wiadomościami, dyskusjami, ocenami i zamówieniami
Zadania referencyjne umożliwiają łączenie zadań z modułami systemu Smart4Store. Każdy rekord może zostać powiązany z wieloma zdaniami oraz jedno zadanie
można przypisać do wielu rekordów. Łącz zadania z:
- wiadomościami OLX, Allegro
- skrzynkami e-mail
- dyskusjami Allegro
- zamówieniami i ocenami Allegro
Zarządzanie kontaktami
Funkcja kontaktów pozwala na gromadzenie informacji o klientach w naszym systemie. To sprawia, że możesz w jednym miejscu przeglądać dane
o osobach dodanych bezpośrednio w Smart4Store, zaimportowanych z plików CSV oraz utworzonych automatycznie podczas integracji z systemem Allegro.
Kontakty są również indeksowane w naszym narzędziu SmartSearch, co umożliwia na przykład powiązanie numeru telefonu
z konkretnym zamówieniem w chwili odbierania połączenia od klienta.
Więcej informacji znajdziesz w naszej bazie wiedzy
Tworzenie kontaktów - integracja Allegro
Gdy klient złoży zamówienie w Twoim sklepie na Allegro, wyśle wiadomość lub rozpocznie dyskusję, nasz system automatycznie zapisze te dane.
Kontakt zawiera szczegółowe informacje dotyczące użytkownika Allegro oraz powiązania z odpowiednim zamówieniem, wiadomością
lub dyskusją. Nasz system jest jednym z niewielu na rynku CRM e-commerce, który oferuje taką integrację.
Za każdym razem, gdy ten sam użytkownik dokona zakupów w Twoim sklepie, będziesz mógł zobaczyć,
z jakimi zamówieniami jest związany. To pozwala na przykład na przygotowanie dla niego atrakcyjnych ofert rabatowych.
Więcej informacji znajdziesz w naszej bazie wiedzy
Import kontaktów z Gmail
Smart4Store już teraz umożliwia łatwy import kontaktów z plików CSV w formacie Gmail. Aby to zrobić, wystarczy przejść do zakładki Kontakty w sekcji Ustawienia.
Po załadowaniu pliku, możesz zweryfikować poprawność danych, a następnie zatwierdzić import. Twoje kontakty zostaną zaimportowane i będą dostępne w module CRM w zakładce Kontakty.
Więcej informacji znajdziesz w naszej bazie wiedzy