CRM dla e-commerce
Zarządzanie zadaniami
- Utwórz zadanie w systemie i zarządzaj jego statusami
 - Przypisuj zadania do użytkowników w swojej organizacji
 - Komunikuj się z pracownikami w zadaniach za pomocą notatek, śledź historię zmian
 - Wykorzystuj prywatne zadania jako miejsce swoich notatek i przypomnień
 
Automatyczne tworzenie zadań - integracja z Allegro
- Rozpoczęcie dyskusji - automatyczne utworzenie zadania w momencie rozpoczęcia dyskusji
 - Negatywny komentarz - dzięki tej opcji nie umknie Tobie moment niezadowolenia klientów
 - Komentarz z oceną niższą niż X - dbaj o dobre statystki sprzedaży dzięki reakcji na niskie oceny
 
Tworzenie zadań powiązanych z wiadomościami, dyskusjami, ocenami i zamówieniami
                            Zadania referencyjne umożliwiają łączenie zadań z modułami systemu Smart4Store. Każdy rekord może zostać powiązany z wieloma zdaniami oraz jedno zadanie
                            można przypisać do wielu rekordów. Łącz zadania z:
                            
                    - wiadomościami OLX, Allegro
 - skrzynkami e-mail
 - dyskusjami Allegro
 - zamówieniami i ocenami Allegro
 
Zarządzanie kontaktami
                            Funkcja kontaktów pozwala na gromadzenie informacji o klientach w naszym systemie. To sprawia, że możesz w jednym miejscu przeglądać dane
                            o osobach dodanych bezpośrednio w Smart4Store, zaimportowanych z plików CSV oraz utworzonych automatycznie podczas integracji z systemem Allegro.
                            Kontakty są również indeksowane w naszym narzędziu SmartSearch, co umożliwia na przykład powiązanie numeru telefonu
                            z konkretnym zamówieniem w chwili odbierania połączenia od klienta.
                            Więcej informacji znajdziesz w  naszej bazie wiedzy
                        
                    Tworzenie kontaktów - integracja Allegro
                            Gdy klient złoży zamówienie w Twoim sklepie na Allegro, wyśle wiadomość lub rozpocznie dyskusję, nasz system automatycznie zapisze te dane.
                            Kontakt zawiera szczegółowe informacje dotyczące użytkownika Allegro oraz powiązania z odpowiednim zamówieniem, wiadomością
                            lub dyskusją. Nasz system jest jednym z niewielu na rynku CRM e-commerce, który oferuje taką integrację.
                            Za każdym razem, gdy ten sam użytkownik dokona zakupów w Twoim sklepie, będziesz mógł zobaczyć,
                            z jakimi zamówieniami jest związany. To pozwala na przykład na przygotowanie dla niego atrakcyjnych ofert rabatowych.
                            Więcej informacji znajdziesz w  naszej bazie wiedzy
                        
                    Import kontaktów z Gmail
                            Smart4Store już teraz umożliwia łatwy import kontaktów z plików CSV w formacie Gmail. Aby to zrobić, wystarczy przejść do zakładki Kontakty w sekcji Ustawienia.
                            Po załadowaniu pliku, możesz zweryfikować poprawność danych, a następnie zatwierdzić import. Twoje kontakty zostaną zaimportowane i będą dostępne w module CRM w zakładce Kontakty.
                            Więcej informacji znajdziesz w  naszej bazie wiedzy