CRM dla e-commerce

Zarządzanie zadaniami
  • Utwórz zadanie w systemie i zarządzaj jego statusami
  • Przypisuj zadania do użytkowników w swojej organizacji
  • Komunikuj się z pracownikami w zadaniach za pomocą notatek, śledź historię zmian
  • Wykorzystuj prywatne zadania jako miejsce swoich notatek i przypomnień
Więcej informacji znajdziesz w naszej bazie wiedzy
Automatyczne tworzenie zadań - integracja z Allegro
  • Rozpoczęcie dyskusji - automatyczne utworzenie zadania w momencie rozpoczęcia dyskusji
  • Negatywny komentarz - dzięki tej opcji nie umknie Tobie moment niezadowolenia klientów
  • Komentarz z oceną niższą niż X - dbaj o dobre statystki sprzedaży dzięki reakcji na niskie oceny
Więcej informacji znajdziesz w naszej bazie wiedzy
Tworzenie zadań powiązanych z wiadomościami, dyskusjami, ocenami i zamówieniami
Zadania referencyjne umożliwiają łączenie zadań z modułami systemu Smart4Store. Każdy rekord może zostać powiązany z wieloma zdaniami oraz jedno zadanie można przypisać do wielu rekordów. Łącz zadania z:
  • wiadomościami OLX, Allegro
  • skrzynkami e-mail
  • dyskusjami Allegro
  • zamówieniami i ocenami Allegro
Więcej informacji znajdziesz w naszej bazie wiedzy
Zarządzanie kontaktami
Funkcja kontaktów pozwala na gromadzenie informacji o klientach w naszym systemie. To sprawia, że możesz w jednym miejscu przeglądać dane o osobach dodanych bezpośrednio w Smart4Store, zaimportowanych z plików CSV oraz utworzonych automatycznie podczas integracji z systemem Allegro. Kontakty są również indeksowane w naszym narzędziu SmartSearch, co umożliwia na przykład powiązanie numeru telefonu z konkretnym zamówieniem w chwili odbierania połączenia od klienta. Więcej informacji znajdziesz w naszej bazie wiedzy
Tworzenie kontaktów - integracja Allegro
Gdy klient złoży zamówienie w Twoim sklepie na Allegro, wyśle wiadomość lub rozpocznie dyskusję, nasz system automatycznie zapisze te dane. Kontakt zawiera szczegółowe informacje dotyczące użytkownika Allegro oraz powiązania z odpowiednim zamówieniem, wiadomością lub dyskusją. Nasz system jest jednym z niewielu na rynku CRM e-commerce, który oferuje taką integrację. Za każdym razem, gdy ten sam użytkownik dokona zakupów w Twoim sklepie, będziesz mógł zobaczyć, z jakimi zamówieniami jest związany. To pozwala na przykład na przygotowanie dla niego atrakcyjnych ofert rabatowych. Więcej informacji znajdziesz w naszej bazie wiedzy
Import kontaktów z Gmail
Smart4Store już teraz umożliwia łatwy import kontaktów z plików CSV w formacie Gmail. Aby to zrobić, wystarczy przejść do zakładki Kontakty w sekcji Ustawienia. Po załadowaniu pliku, możesz zweryfikować poprawność danych, a następnie zatwierdzić import. Twoje kontakty zostaną zaimportowane i będą dostępne w module CRM w zakładce Kontakty. Więcej informacji znajdziesz w naszej bazie wiedzy